DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

субота, 30. јун 2012.

PITANJA IZ DJACKIH LEKSIKONA na koja smo mi 80-tih god. odgovarali

Svi se sećamo onih starih đačkih leksikona u koje smo se svi upisivali.

1. Ime ili nadimak 

2. Godište...ili horoskopski znak 

3. Gde ziviš

4. Boja očiju

5.. Kosa ( boja, dužina )
6. Visina / težina

7..Imate li simpatiju

8. Omiljena odeća

9. Omiljeno jelo

10. Omiljeno piće

11. Omiljeni slatkiš

12. Omiljena boja

13. Omiljeni parfem

14. Omiljena životinja

15. Kućni ljubimac 

16. Hobi 

17. Vrsta muzike koju volite 

18. Filmovi koje volite

19. Omiljeni grad ili gradovi ? 

20. Koje bi zemlje voleli da posetite? 

21. Posao koji biste voleli da radite 

22. Da li ste emotivni ? 

23. Šta vas najviše opušta ? 

24. Šta vas najvise ljuti ? 

25. Vrlina koju cenite 

26. Šta najvise cenite kod sebe ? 

27. Šta biste promenili kod sebe ? 

28. Jeste li zaljubljive prirode ? 

29. Čega se najviše bojite ? 

30. Šta je ono najbitnije sto mora imati vaša simpatija 

31. Vas potpis

32.Koju knjigu i pisce volite ? 

33.. Volite li da flertujete? 

34. Jeste li ljubomorni ? 

35.Napisi nesto lepo za kraj

Pozivam i sve one koji rado posećuju ovu grupu da naprave leksikon i da odgovore na moja pitanja, i da se svi zajedno vratimo malo u one skolske dane koje tesko ko moze od nas da zaboravi.

Нема коментара:

Постави коментар