DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

четвртак, 28. јун 2012.

BUNTOVNIK S RAZLOGOM

Otkad znam za sebe, ja sam buntovnik...sa razlogom, uglavnom...

Moj život je pun grešaka i promašaja, ali ne kajem se niti malo. Ni jednu sekundu ne žalim, ni jedan izbor ne žalim. Moj je život moj život. Ja sam ta koja je izabirana, ja sam ta koja ga živi.Nikad nisam i nikad neću, živjeti život kako drugi žele i kako drugi zamišljaju da treba. Propisi su promašeni što se mene tiče.Na kraju krajeva, ne mogu nikog da krivim zbog mojih postupaka, sem sebe.Ko je taj da meni kaže kako ja treba da živim svoj život? Ko može meni da kaže da sam nešto pogrešila?Ja znam da su sve to moje želje bile i nikad neću žaliti zbog toga što sam živjela život kako ga drugi žele. U toj situaciji živiš život na način serije, puštaš druge da ti pišu scenario a ti ga samo izvodiš. Staviš svoje želje na pauzu i nadaš se da ćeš jednog dana ispuniti to što imaš zamišljeno, samo da zadovoljiš okolinu.Možda čak i pomisliš da si zadovoljan tim životom koji je ‘kako bi trebalo’. Tu nema radosti, nema želje, nema ispunjenja i nema sreće.Otkrij svoje želje i okreni se i pokazi svetu srednji prst! ovako .!.Možda pogrešiš, napraviš najgori izbor u svom životu a možda i to bude i oslobađajući izbor, možda se osvestiš i vidiš kako život ipak vredi živeti i da može nešto da ti se desi što te može istinski obradovati i činiti srećnom.Nikad se nemoj kajati. Ako ispadne dobro, to je fantastično. Ako ispadne loše, to je iskustvo.Nemoj nikad da se zadovoljiš sa nečim u šta nisi siguran da hoćeš samo zato što ono što ti hoćeš ti se čini nedostižnim ili zbog toga što ti ‘svet’ govori da ti je to najbolje. Jer, zaboga, svi znaju šta je najbolje za druge a za sebe već treba dubinski da se razmisli.Živi, smej se, plači, spavaj mirno, provedi besane noći, ali to sve zbog sebe a ne zbog drugih.Pravi svoje izbore, svoje greške…A svietu i svima onima koji znaju, šta tebi treba bolje od tebe pokaži

Нема коментара:

Постави коментар