DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

петак, 29. јун 2012.

KADA BI SE SRELI

I kad bi se sreli nakon toliko vremena, nebi te ispitivala zašto se nisi javljao, zašto nisi odgovarao na poruke, nebi te čak ni pitala de si bio do sad... nebi ti ni rekla da si zakasnio, jer za tebe moje srce ne otkucava sekunde, minute, sate, dane, ni mesece... ono samo čeka da dođeš i da nastavi dalje kucati, jer je zastalo zadnji put kad sam te čula i videla.

Нема коментара:

Постави коментар