DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

понедељак, 3. фебруар 2014.



Znali su se jos od malih nogu,isli su zajedno u zabaviste i osnovnu skolu do nekog vremena.A onda je vreme ucinilo On je morao poci u drugi grad a ona ostala tu gde je i sad.Pre nego je otisao hteo joj je mozda reci ,ali nikad nije imao hrabrosti." Sanjaj za mene, hoćeš li", reče dječak djevojčici.Sjedili su u ucionici i doručkovali.Sve oko njih je djelovalo zauvijek njihovo." A kako se to radi da se sanja za nekoga?"" Za mene se to radi ovako: mora se zaboraviti gdje sam ja", reče dječak."Kao u igri zmurka.Ja ću se tako dobro sakriti da ćeš ti pomisliti da me nema.Onda ćeš gledati razne slike ali bez mene. "
" Ali- naći ću te?" Takva će biti moja zmurilica da ćeš se ti sjetiti cijelog svijeta, a mene ćeš zaboraviti.Gledat ćeš sav svijet a mene nećeš vidjeti.To se zove san-ono nešto nestvarno kao morska magla.""Ah, to ne mogu", žalostivo će djevojčica. " Previše tražiš.To je jedino što ti nemogu učiniti.""Usudi se! Pa to je samo igra!""Nemogu se usuditi.Ne mogu te zaboraviti.Ne mogu te ne vidjeti.""Ali ako te molim? Jer ja bih htio malo sanjati.Gledati kako izgleda sunce, mjesec i sve ostalo bez vidljivog mene."" Ali što će ti tako ružan san?""Onako.Treba mi", odgovori tajanstveno dječak." A poslije ću se pojaviti?""Nakon mnogo ,mnogo godina Ja ću te probuditi, poljupcem."" Ah! Ali...."On joj stavi prst na usta, i zagleda se u njezine oči,"Da" reče ona, i u pogledu joj zaiskriše suze budućeg vremena.

A pristala je , kažu, zbog poljupca,
A danas ...Prije nego što će utonuti u san, ona promuca:" Kaži mi, gdje ćeš se posle sakriti? Šapni mi da znam makar samo kratak čas-prije nego što zaboravim."On se sagne, prisloni usne na njezino srce, i prošapće:"Ovdje."Tako je danas posle mnogo, mnogo godina.
Opet je nestao bez reci ...opet nije bio hrabar da joj kaze Istinu.Jedino sto je ispunio od obecanja je to da ce se sakriti u njenom srcu i tu ostati kako je on to znao reci kad ga je devojcica pitala ...dokle,,,a on bi odgovorio ,,,do groba,,,.Nije ni pokusao da je probudi iz tog sna... ali sta je tu je... mozda ce jednog dana shvatiti sta je mogao imati... a nije.Ali svaki pud kada se pojavi ona ce mu oprostiti...jer oni su prijatelji za sve, a mnogo vise od prijatelja za sebe... Jer on je sakriven vec godinama sa leve strane i tu ce ostati dok je ziva.                                              
Zaljubljeni veruju u sve

Zakleo se ti da ces me se uvek secati
Obecao si ,ali nista lakse nego obecati
Davno bilo je ,sto je mora Dunav nalio
Ne verujem ja ,da si ikad za mnom zalio

A ja jos sam bolna za tobom
A ja jos te volim dusom svom
Zbog tebe jedne noci s' prvim snom
Umrecu, lako s' osmehom

Obecao si da ces moje ispuniti sne
Verovala sam, zaljubljeni veruju u sve
Idu godine, zavejace vreme svaki trag
Mozda nekome budem draga
Kol'ko si mi drag

Нема коментара:

Постави коментар