DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

петак, 29. јун 2012.

REKAO SI DA OSTANEM ISTA

Rekao si da ostanem ista, da se ne menjam. Nisi shvatio, zar ne? Samo s tobom sam bila takva, samo kada sam s tobom imam taj osmeh i taj sjaj u očima, tu toplinu u grudima i tu snagu. Ogromnu snagu kojom sam mogla prevazići svaku prepreku, samo kad sam s tobom. To nikad nećeš znati jer, pre nego što si otišao, naučio si me jedno, a to je glumiti. Mogu ti reći da mi dobro ide, ipak sam učila od najboljeg. Svi su poverovali u osmeh, snagu, sreću... ali odalo me jedno... nema više onog sjaja u očima."

Нема коментара:

Постави коментар