DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

четвртак, 5. јул 2012.

BICU TU

Kad se osetis podeljen izmedju jave i sna 
i kad te ruka bola povuce do samog dna... 
Zaviri kroz prozor srca, tamo cu biti ja 
Moj osmeh sacuvan negde u kutku tvog secanja... 

Kada ti poslednja neznost odluta s dlanova... 
Kad shvatis neizvesnost svih svojih planova, 
poslusaj muziku jutra al' ne misli puno na nas, 
poslusaj jecaje vetra... na tren ces cuti moj glas. 

Kada ti slane kapi kise skliznu niz obraze... 
Kad samom sebi priznas sve svoje poraze... 
Kad te samoca slomi i tuga ti u dusu kroci, 
pogledaj u ogledalo sudbine i videces moje oci. 

Kad shvatis da je za sve daljine sveta potreban jedan korak... 
Kad ti se zivot bez mene ucini bezvredan i gorak.. 
Skloni paucinu zaborava sa naseg neba u snu, 
zatvori oci, zaustavi vreme.. videces, bicu tu.                                                                                                                 NEPOZNATI AUTOR

Нема коментара:

Постави коментар