DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

четвртак, 28. јун 2012.

NISAM ONO STO SE OCEKUJE

Ponekad mi se čini da nisam rođena ovde....da sam stigla sa neke druge planete...moja razmišljanja, moj način života, ja...nisam ono što se očekuje da budem...prezirem laž, sve što je lažno...lažne osmehe, lažni moral, lažne živote...dvostruka merila......stvari nazivam pravim imenima....i ljude....nikada se nisam uklopila u ono što je uobičajeno.....

Нема коментара:

Постави коментар