DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

субота, 30. јун 2012.

SPOMENARI

SECATE LI SE SPOMENARA? Ja setih...pa da i Vas podsetim. Prije nego smo poceli maltretirati svoje prijatelje facebook virtuelnim cvecem,poljubcima i slicicama Zivotinjskog carstva,u vremenu pre PC-ja i chatova, social networking tehnike su se uglavnom sastojale od jedne tvrdo ukoricene sveske .Za neke je to bio SPOMENAR a za druge LEKSIKON. Naravno oni nadobudniji su imali obe. Spomenari su bili ukrasene sveske praznih listova koje smo davali prijateljima da ih ispune nekom kreacijom,slikama,recima koje su bile samo za vlasnika spomenara. Tako da kada jednom zadjemo u godine srusenih snova ,slomljenih iluzija otvorite svoj sponenar i setite se ,kako je zivot nekad bio ruzicast, kako je sve bilo oduvek i zauvek, kako su simpatije i prijateljstva bili ukraseni gomilom leptirica i cvetica upucenih upravo nama. Navedimo samo neke od hitova>U srcu sam te zakljucala ,ne mozes izaci,a kljucic sam izgubila,ne mogu ga naci. Ili ''Ljubav je jaka al nije za djaka ,za djaka je celi svet kad dobije 5''. Bilo kako bilo,spomenari su ipak bili romanticni. SECATE LI SE VI NEKIH HITOVA IZ SPOMENARA ? PODELITE IH SAMNOM !!!

Нема коментара:

Постави коментар