DOBRO DOSLI, DA UPOZNATE OVU MENE O KOJOJ SVI SVE ZNAJU,A OPET NEZNA NIKO NISTA

.Ova ja koja celog života beži od proseka, otima se šablonima i šemama, batrga se ustaljenim normama i lažnim moralima...Ova ja o kojoj svi sve znaju, a opet ne zna niko ništa...ne bih bila ova ja, na koju misliš mesecima...zbog koje ne spavaš noćima ili upadaš u zamku vešto ispletenu snovima...Ne bih bila ja, jednostavna i komplikovana, nedokazana i užasno istrajna u ljubavi koju osećam

четвртак, 5. јул 2012.

SVI PUTEVI VODE DO ISTOG CILJA

Zasto nismo mogli znati daleko ranije sto ce biti danas, da krenemo drugim putem..pitamo li se svi ponekad u onim casovima nijemog susretanja sa samim sobom kad sebi  dugujemo objasnjenja, opravdanja i more besmislenih razloga.
Svi putevi ma sto mi mislili i govorili o tome,  vode na iste ciljeve. 
Sta li je u nama prevagnulo da krenemo putem kojim smo krenuli i zivimo zivot kakav smo odabrali.
Bila je dovoljna samo jedna malena vizija, najmanji prozor u sadasnjost i ja bih sve dugacije, i svi bi sve drugacije.. da, sve bi covjek drugacije i bilo bi sve isto. Zeleli bi opet neki drugi put, neki drugi posao i drugi zivot.
Ponekad razmisljam da nikad nije kasno odluciti se i uraditi ono sto mislimo da je bolje od onoga sto sada jeste,samo.. 
covjek koji je stigao na jedan ma kakav cilj vec je umoran za novi pocetak za kojeg tko zna gdje vodi, a vodi mozda cak i na mjesto gdje bi smo sjeli i pozeljeli zivot kojeg upravo sad imamo i zivimo. 
Zelje? Nekad je nas uspeh u tome da se nisu ostvarile sve zelje koje smo imali.

Нема коментара:

Постави коментар